FOTOGRAFIA PRODUKTU

- PACKSHOT-


Packshot jest zdjęciem produktu na jednolitym tle. Najczęściej białym, czasem szarym lub czarnym. Dzięki neutralnej oprawie packshot pozwala wyeksponować najbardziej istotne z punktu widzenia potrzeb klienta końcowego, cechy produktu — jego kolorystykę, kształt,  unikalne detale

 

FOTOGRAFIA PRODUKTU

- ARANŻOWANA -

 

Aranżacja produktowa jest atrakcyjniejszą od packshota formą pokazania (reklamowania)produktu. Dobrze przemyślana aranżacja, pozwala pokazać nie tylko sam "surowy" produkt, ale podkreślić jego walory w oczach klienta. Zdjęcia aranżowane można z powodzeniem wykorzystać zarówno w sklepie jak i reklamie

 

POSTPRODUKCJA

 

 

Generalnie, nasze zdjęcia po ich wykonaniu są gotowe do użycia. Mając jednakże na uwadze znaczenie jakości końcowej zdjęcia dla decyzji zakupowej klienta końcowego, zawsze dokładnie spradzamy każdą pracę aby upewnić się czy efekt końcowy jest optymalny dla celu jaki postawił przed nami klient.

 

 

FOTOGRAFIA 360/3D

w trakcie przygotowań

 

Uwzględniając zmieniające sie wymagania klientów końcowych, pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty o realizacje 360/3D.

Pozwalają one na obejrzenie produktu z każdej strony, co stanowi dodatkowy impuls do zakupu.